onsdag, oktober 10, 2012

Stickpodden - avsnitt 1

Jag ÄLSKAR podcasts. Att få lyssna på någon som har ett specialintresse och driver en helt egen liten digital radiosändning är som att kliva in i en annan värld. Jag drar på mig hörlurarna på hundpromenaden och bara svävar iväg på kunskapens moln.

Att göra en podcast om stickning känns som en kul och spännande utmaning. Hur pratar man om något så fysiskt på ett intressant sätt? Karin och jag bestämde oss för att försöka!

Så tillåt oss att presentera Stickpodden - en podcast där det pratas om stickning, handarbete, garner, mönster och massa annat. Bakom spakarna finns Karin och Elin som förgyller din stickstund med lite garnnörderier.

I avsnitt nummer 1 som spelades in hemma i min garderob pratas det om kompispriser, att sticka på beställning, stickning under möten och massa annat.

Lyssna via iTunes eller direkt i mediespelaren här på sidan. Det går också jättebra att söka upp podcasten i din podcastspelare för att prenumerera, då testar du att söka på "Stickpodden" eller lägger till en manuell prenumeration med denna länken: http://stickpodden.libsyn.com/rss

Trevlig lyssning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar